قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 4317
بازدید کل : 180902
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مراحل بیشتر ، دشمنان بیشتر و اسلحه های بیشتر …. بهترین بازی سبک مانستر شوتینگ را هم اکنون دانلود کنید !

Monster Shooter: The Lost Levels یک بازی بسیار زیباست که برای اندروید طراحی شده است و در آن می بایست بچه گربه ملوس را از شر دشمنان بسیاری که زندگی او را تهدید می کنند نجات دهید . تمام آنچه نیاز دارید برای نابود سازی بیگانگان به کار برید . سلاح های خود را ارتقا بخشیده و سبک انجام بازی خود را برای به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا بهبود بخشید .

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:10 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به موتور سواری علاقه مندید ؟ به انجام حرکات نمایش با موتورکراس چه طور ؟
RED BULL X-FIGHTERS 2012 یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده می باشد که در آن می بایست به نمایش درآوردن حرکات نمایش ، همانند حرفه ای های این رشته هیجان انگیز برای خود امتیاز کسب کنید . موتورکراس خود را انتخاب کرده و آن را مطابق به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید و به مسابقات RED BULL بروید !

کنترلر های این بازی بسیار جذاب و البته نوین می باشد . به طور مثال شما می توانید با کشیدن gesture بر روی صفحه ، حرکات مورد نظر خود را با بیشترین انعطاف پذیری به نمایش در آورید . برای شتاب دادن به موتور خود نیز کافیست دکمه Skull را فشار دهید .

 و..


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ سید حامد جلالی ]

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:7 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود پس زمینه Galaxy Android live wallpaper

دانلود پس زمینه زنده بسیار زیبای Galaxy Android live wallpaper آندروید

Galaxy Android live wallpaper یک پس زمینه زنده جدید و بسیار زیبایی است که برای گوشی های آندروید منتشر شده و تصویری از یک کهکشان پهناور را در صفحه گوشی نمایش می دهد و موجب جذابیت بسیار بالای آن خواهد شد

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 20:9 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار Mood Scanner v1.9

دانلود نرم افزار بسیار جالب تشخیص حالت روحی Mood Scanner v1.9 آندروید

Mood Scanner یک نرم افزار بسیار جالب و جذابی است که به واسطه ی آن می توانید حالت روحی خود را مورد سنجش قرار دهید ، اجازه دهید گوشیتان خوشحال بودن و یا غمگین بودنتان را حدس بزند ، برای این کار کافیست انگشت شست خود را روی صفحه این برنامه قرار بدهید ، این نرم افزار دارای 80 حالت و احساس مختلف می باشد که به شما می گوید در کدامیک قرار دارید ، این نرم افزار بر روی گوشی های آندروید قابل نصب و اجرا می باشد


و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:58 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Shake To Charge Battery v1.2 Android

نرم افزار شارژ باتری موبایل آندروید با تکان دادن آن Shake To Charge Battery v1.2

امروز برای کاربران آندروید نرم افزار جالبی جهت دانلود آماده کرده ایم. با نصب و اجرای این نرم افزار می توانید باتری موبایل خود را به کمک تکان دادن آن شارژ کنید! این نرم افزار طبق گفته سازنده آن بر روی سری گوشی Galaxy سامسونگ تست شده و جواب داده است.
نحوه کار نیز به این صورت است که پس از اجرای نرم افزار باید گوشی موبایل خود را تکان دهید تا باتری موبایل به کمک انرژی جنبشی ایجاد شده شارژ شود, هرچه شدت تکان دادن بیشتر باشد باتری سریعتر شارژ خواهد شد. نوار بالایی میزان شارژ باتری گوشی شما را نشان می دهد و نوار پایینی هرچه بیشتر پر شود نشان دهنده این است که بهتر شارژ می کند. توجه داشته باشید به کمک این نرم افزار می توانید گوشی موبایل خود را هنگام راه رفتن,دوچرخه سواری و کلاً هر نوع فعالیتی که باعث تکان خوردن گوشی موبایل شما شود شارژ کنید.
این نرم افزار آندروید قابل نصب ب

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:53 ] [ سید حامد جلالی ]

آب و هوای شهرتان در چند روز آینده را با نرم افزار GO Weather پیش بینی کنید. از ویژگی های این نرم افزار بی نظیر اندروید که از کشور ایران هم پشتیبانی می کند می توان به جهت وزش باد، دمای شهرها، نمایش وضعیت آب و هوا به صورت سه بعدی، امکان دسترسی سریعتر به ده شهر ذخیره شده در گوشی، نمایش وضعیت آب و هوا در ویجت و … اشاره کرد.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:52 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Ultra Keyboard v6 آندروید

دانلود صفحه کلید حرفه ای آندروید Ultra Keyboard v6.2.3

Ultra Keyboard یک صفحه کلید حرفه ای به همراه امکانات فراوان است که تجربه شما در استفاده از صفحه کلید سیستم عامل اندروید را متحول خواهد کرد!

امکانات :
-    پیشنهاد لغات : مانند بیشتر کیبوردها، Ultra Keyboard در حین تایپ لغات مشابه را به شما پیشنهاد می کند.جعبه پیشنهاد لغات در این نرم افزار برای استفاده سریع و ساده طراحی شده و دارای امکانات فراوانی است.
-    کلید های نزدیک به هم : آیا از حالت تایپ Portrait خسته شده اید؟ در این حالت صفحه کلید بسیار باریک نمایش داده می شود. Ultra Keyboard کلید ها را به هم ترکیب کرده تا فشردن انها ساده تر باشد. بدین ترتیب می توانید به صورت معمولی تایپ کنید و Ultra Keyboard به صورت خودکار حدس می زند که شما می خواهید چه کلمه را بنویسید.
-    کارکترهای ثانویه : با نگه داشتن کلیدهای مخصوص، می توانید به کارکترهای ثانویه دسترسی داشته باشید
-    کلیدهای پیکان : برای دستگاه هایی که دکمه های ناوبری ندارند، Ultra Keyboard به شما امکان جا به جایی سریع پیکان روی متن را می دهد.
-    کاملا لمسی : شما می توانید چندین کلید را به صورت همزمان فشار دهید بدون اینکه کلیدی را جای بیندازید. ( برای دستگاه هایی که از قابلیت multi-touch پشتیبانی می کنند )
-    نوشتن کلمات : آیا در مورد صفحه کلیدهایی شنیده اید که به جای تایپ هر حرف ، به شما امکان رسم کردن آنها را می دهند؟ Ultra Keyboard از این قابلیت پشتیبانی می کند.
-    چندین زبان : Ultra Keyboard از زبان انگلیسی به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند. دیکشنری دیگر زبان ها نیز برای دانلود وجود دارند که می توانید از طریق خود نرم افزار آنها را دانلود کنید.
-    دستکاری دیکشنری : اضافه کردن لغات روی دیکشنری
-    جایگزینی کلمات : BRB را تایپ کنید تا نرم افزار آن را به Be Right Back تبدیل کند. این روش جایگزین کردن کلمات به صورت دستی نیز قابل ویرایش است.
-    لیست سیاه : روی لغات پیشنهاد شده کلیک کنید تا بتوانید جلوی نمایش بعدی انها را بگیرید.
-    ساخت تم های زیبا یا دانلود آنها
-    تبدیل صدا به متن : با Ultra Keyboard صحبت کنید تا این نرم افزار با استفاده از سرویس گوگل، صدای شما راه به متن تبدیل کنید.
-    ترجمه : ترجمه متن شما به بیش از 50 زبان زنده دنیا
-    دستکاری تنظیمات : تغیربا هر چیزی در Ultra Keyboard قابل دستکاریست. غیر فعال کردن کلیدها، تولبارها یا حذف آنها امکان پذیر است
-    و ...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:35 ] [ سید حامد جلالی ]

سخت افزار gps گوشی های آندرویدی علاوه بر این که به شما در تعیین موقعیت و مسیر یابی به شما کمک می کنند ، امکانات جانبی دیگری را هم در اختیار شما قرار می دهند . یکی از امکانات جالبی که می توانید از طریق سخت افزار gps گوشی آندرویدی خود و اتصال به ماهواره ها در اختیار داشته باشید امکان تشخیص سرعت شماست .

به طوری که اگر در وسیله نقلیه خود ، در خیابان و در اتوبوس ، هر جا و هرجا که باشید با استفاده از Gps گوشی خود و نرم افزار فوق العاده Gps Speedometer Pro که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم ، قادرید سرعت وسیله نقلیه ای که در آن قرار دارید را با درصد اشتباه خیلی پایین به دست آورید . به طوری که اگر مثلا شما در اتومبیل شخصی خود باشید و با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید ، در نرم افرار Gps Speedometer Pro هم عدد ۷۰ کیلومتر بر ساعت به شما نمایش داده می شود ! این نرم افزار کوچکترین نیازی به اینترنت ندارد و تماما آفلاین و توسط Gps گوشی آندرویدی شما قابل استفاده است . برای دانلود  Gps Speedo Meter با حجم ۳ مگابایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ سید حامد جلالی ]

اگر شما هم علاقه مند به دنبال کردن مطالب روزنامه های صبح ایران هستید ، اگر علاقه مند به دریافت آخرین وضعیت آب و هوایی شهر محل سکونت خود هستید ، اگر دوست دارید مشترک اخبار مجلات و شبکه های خبری فارسی زبان داخلی شوید و اگر دوست دارید خیلی از قابلیت های جالب دیگر را تجربه کنید ، ما به شما نرم افزار ایرانی کیوسک را پیشنهاد می کنیم .

این نرم افزار فوق العاده حاصل تلاش شرکت پرشه پردازش است که به صورت کاملا رایگان در اختیار تمام دارندگان سیستم عامل آندروید گوگل قرار گرفته است . از قابلیت های این نرم افزار جالب به نقل از خود شرکت سازنده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** امکان ذخیره مطالب و مرور آفلاین
** امکان ذخیره خبر در علاقه مندی ها
** بخش آب و هوا
** امکان ارسال و به اشتراک گذاری اخبار
** امکان بروز رسانی خودکار مطالب
** تمایز خبرهای خوانده شده از اخبار جدید
** نمایش تاریخ خبر
** مرورگر داخلی
** بهینه شدن جابه جایی در بین اخبار
** امکان بروز رسانی نرم افزار از داخل برنامه
** امکان تماس با ما از داخل برنامه
** بروز رسانی منابع خبری
** امکان مطالعه اخبار در حالت افقی
** سازگاری با تبلت
** سازگاری کامل با آندروید ۴

به منظور قدردانی از زحمات این شرکت سایت اختصاصی نرم افزار را هم خدمت شما دوستان معرفی می کنیم که با مراجعه به سایت رسمی این شرکت در این لینک  می توانید جزئیات بیشتری را مطالعه نمایید . آخرین ورژن کیوسک را می توانید هم اکنون از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید .

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ سید حامد جلالی ]

هم اکنون شاهد نسخه آندرویدی از نرم افزار قدرتمند و بی نظیر شرکت Adobe با نام Adobe Photoshop Touch هستیم که همانند نسخه کامپیوتری خود دارای امکانات و قابلیت های فوق العاده ای است . این نسخه در اصل مربوط به تبلت های آندرویدی است اما یک گروه با مد و هک این نسخه قابلیتی در فایل نرم افزار به وجود آورده اند که قابلیت نصب بر روی گوشی های آندرویدی را نیز داراست

از قابلیت های این نرم افزاز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** استفاده از ابزارهای فتوشاپ مانند لایه‌ها ، ابزارها و …
** جداکردن بخش دلخواه تصویر و ویرایش آن
** اشتراک‌گذاری تصاویر

و قابلیت های دیگری که پیشنهاد می کنیم خودتان آن ها را تجربه کنید . این نسخه از فوتوشاپ دارای حجم ۴۰ مگابایت است که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک کاملا مستقیم دانلود نمایید . دقت کنید که نرم افزار فقط و فقط قابلیت اجرا بر روی گوشی های آندرویدی با ورژن آندروید ۲٫۳ به بالا را داراست .

 

 

 و..


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:29 ] [ سید حامد جلالی ]

اگر شما هم از کم بودن صدای خروجی اسپیکر گوشی آندرویدی خود ناراضی هستید ، با Volume+  تا حدی می توانید این مشکل را بهبود بخشیده و صدای گوشی آندرویدی خود را  هم در اسپیکر و هم در هندزفری افزایش دهید .

این نرم افزار دارای قابلیت هایی است که به کمک آن قادرید در صدای خروجی گوشی خود تغییراتی را اعمال کنید که از این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** تقویت صدا
** اکولایزرهای از پیش تعیین شده
** تقویت باس
** حالت استریو (فقط برای هدست معمولی و هدست هندزفری)
** حالت اتاق های مجازی

این نرم افزار از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops قابل دانلود است .

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ سید حامد جلالی ]

اگر شما هم دوست دارید در روز تولد دوستتان او را غافلگیر کنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار فوق العاده جالب Happy Birthday Cakes در روز تولد دوستتان استفاده کنید . در این نرم افزار انواع و اقسام مدل کیک ها و شمع ها به صورت پیش فرض وجود دارد که این انتخاب به سلیقه شماست . بعد از انتخاب هر کیک تعدادی شمع بر روی این کیک ها وجود دارد که این شمع ها با فوت کردن در میکروفون گوشی قابل خاموش شدن هستند !

کافیست Happy Birthday Cakes را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید و در روز تولد دوستتان از وی بخواهید که در میکروفون گوشی آندرویدی شما فوت کند . در نهایت تعجب با این صحنه مواجه می شود که شمع ها شعله اش کم و با یک فوت قوی به یکباره خاموش می شوند . این سرگرمی جالب را به تمام apktops ای ها پیشنهاد می کنیم که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور apktops با لینک مستقیم و حجم ۷ مگابایت دانلود نمایید .

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:23 ] [ سید حامد جلالی ]

باز هم کلمه Go را می بینیم و باز هم گروه قدرتمند Go dev دست به ساخت نرم افزاری فوق العاده زد . اگر شما هم روزانه تماس ها ، اس ام اس های زیادی دارید و یا برنامه های زیادی بر روی گوشی خود نصب و اضافه می کنید و برای از دست دادن اتفاقی آن ها نگران هستید می بایست از یک نرم افزار پشتیبان گیری و بکاپ گیری مطمئن استفاده کنید که ما به شما GO Backup را پیشنهاد می کنیم

GO Backup دارای قابلیت های زیر است :

** بکاپ گیری از نرم افزار ها ( نیازمند به روت بودن گوشی آندرویدی شما )
** بکاپ گیری از sms ها
** بکاپ گیری از مخاطبین یا همان دفترچه تلفن

این نرم افزار همانند تمام نرم افزارهای Go Dev به صورت کاملا رایگان ارائه شده است که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops دانلود نمایید .

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:21 ] [ سید حامد جلالی ]

بار دیگر قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده نویگشیشن و  مسیر بابی یا همان Gps را برای گوشی های آندرویدی داریم که توسط سامسونگ ایران ساخته شده است . این نرم افزار در اصل تنها برای گوشی های آندرویدی با برند سامسونگ است و روی گوشی های دیگر آندرویدی قابل اجرا نیست ! اما نسخه ای که هم اکنون توسط وب سایت Apktops معرفی می شود بر روی تمام گوشی های آندرویدی با هر برند و مارکی قابل اجراست . این نرم افزار و نقشه کامل ایران و راه های آن به صورت کامل در سرور اختصاصی apktops آپلود شده که هم اکنون آن را به شما تقدیم می کنیم .

از قابلیت های Ndrive  به نقل از خود Samsung navi می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

مسیر یابی :

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.
این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

رانندگی ایمن 

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:12 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار نیز قصد معرفی یک دیکشنری فوق العاده برای گوشی های آندرویدی را داریم . نام این دیکشنری bluedic است که توسط دیتابیس قدرتمند و کاملی که در اختیارتان قرار می دهیم و از انتهای همین پست قابل دانلود است می توانید یکی از بهترین و کاملترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی موجود را بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید .

این دیکشنری را به همراه دیتابیس قدرتمند آن می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید . ناگفته نماند که دیتابیس که در اختیار شما قرار می دهیم دیتابیس دیکشنری آریان پور می باشد که  برای مطالعه نحوه استفاده از دیکشنری و فایل دیتابیس به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:7 ] [ سید حامد جلالی ]

 

   



این کوک بر پایه فرمور belle ورژن 111.030.0607
نکته این هست که برای استفاده از این فرمور شما باید این فلدر هارو از روی mass memory و memory cart
پاک کنید .

E:private     :      E:data        ;      E:system       ;       E:resource      ;      E:patches       ;E:sys
 
change log



1.حذف زبان های خارجی بجز اینگلیسی
2. اضافه شدن زبان فارسی
3. تغییر در info گوشی
4. تغییر منو بندی
5. تغییر بعضی از ایکونها
6.منتقل شدن بعضی از برنامه ها به پوشه مخصوص
7. تغییر تم افکت
8. اضافه شدن قابلیت rename تمامی برنامه های منو
9. تغییر اسم bt
10. اضافه شدن قابلیت resume بعد از ریستارت
11. منتقل کردن cache گوشی به E
12. اضافه شدن 6 هوم اسکرین
13. تغییر تم گوشی بدون حذف تم قبلی
14. فعال بودن delivery report به صورت پیش فرض
15. فعال بودن تم افتکت به صورت پیش فرض
16. هک دائمی گوشی
17. قطع کردن صدای دوربین در حالت یک و صدای دوربین 1 به صدای دوربین 2 منتقل شده
18. برنامه ی voice recorder تا 12 ساعت قابلیت ریکورد داره
19.فعال بودن call duration به صورت پیش فرض
20. فعال بودن summery call به صورت پیش فرض
21. نصب برنامه ی رم پچر

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 18 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 10:54 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار فوق العاده نقشه گوگل Google Maps v6.2.0 آندروید

Google Maps نام نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی نقشه گوگل می باشد که با استفاده از آن می توانید نقشه جهان را در گوشی در اختیار داشته باشید ، مهمترین و بهترین مزیتی که این نرم افزار دارد آن است که شما بدون احتیاج به GPS می توانید به نقشه ها دسترسی داشته باشید و این بدان معنی است که شما هیچ گونه نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و از آن می توانید به راحتی در حال آفلاین بهره ببرید ، همچنین این نرم افزار امکان مشاهده نقشه ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی را به شما می دهد که این ابزار نیز جزو امکانات منحصر به فرد گوگل می باشد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Maps v6.2.0 :
- نمایش نقشه ها بصورت دو بعدی و سه بعدی
- مکان یابی با استفاده از GPS و اینترنت
- جهت یابی و ترسیم مسیر پیشنهادی برای رسیدن به مقصد
- جستجوی مکانهای مورد نظر
- لایه های مختلف با امکان نمایش یا عدم نمایش
- علامت گذاری نقاط مورد علاقه روی نقشه
- پشتیبانی از سرویسهای Street View و My Tracks
- راهنمای صوتی
- سهولت در استفاده
- و .....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 15 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:37 ] [ سید حامد جلالی ]

نرم افزار Full Screen Caller برای تمام صفحه کردن عکس مخاطب گوشی موبایل شما هنگام زنگ خوردن گوشی موبایل میباشد. حتی شما قادر به تمام صفحه کردن عکس مخاطب در تماس بی پاسخ و اس ام اس و ایمیل هم میباشد. این نرم افزار مخصوص گوشیهای آندروید ۱٫۶ به بالا میباشد.

تمام صفحه کردن عکس مخاطب Full Screen Caller ID v7.8.4 - آندروید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 15 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 9:45 ] [ سید حامد جلالی ]

NEED FOR SPEED Shift v1.0

سال ها است که Need for speed نسخه هایی از بازی را منتشر کرده است و همه میدانیم که بازی های کمپانی شرکت EA پرطرفدار هستند.در این جا یک بازی بسیار هیجانی از طرف شرکت EA منتشر شده است. در این بازی تمامی ماشین ها بسیار با کیفیت است. این بازی دارای سنسور بوده و شما میتوانید با سنسور گوشی خود این بازی را انجام دهید.شما باید سعی کنید تا با اول شدن در مسابقات بر مقدار پول خود بیفزایید

لینک دانلود با حجم ۱۰۰ مگابایت در ادامه مطلب


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 14 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/9.3/ssx3.jpg

بازی سیمبیان

Snowboard Super Extreme 3 بازی فوق العاده گرافیک بالا و جذاب میباشد که در موضوع اسکیت سواری در کوهستان توسط شرکت EA طراحی شده است . شما در این بازی باید از مسیر های که در مراحل مشخص می شود عبور کنید . این بازی به صورت HD بوده و قابل نصب بروی گوشی های smartphones با قابلیت سه بعدی و سیمبیان 3 و سری 60 ورژن 5 می باشد .


دانلود پایین تر در همین صفحه

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک

 

و....


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:13 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/12.5/transform.jpg

بازی سیمبیان

Transformers Dark of The Moon نام بازی هیجانی با گرافیک HD در گوشی های سیمبیان می باشد. داستان بازی براساس قسمت جدید فیلم Transformers یعنی "تاریکی ماه" پیش می رود. در این بازی شما می بایست در 13 مرحله با دشمنان خود بجنگید و انها را نابود کنید. این بازی بروی گوشی های سیمبیان 3 قابل نصب است.

 

دانلود نسخه 6.0 در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک , دو , سه

 

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:11 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی سه بعدی آندروید بصورت اکشن با گیم پلی جذاب Frontline Commando که زیبایی های آن شما را حیرت زده خواهد کرد.
شما در شهری متروک هستید و شهر پر از دشمنان شما تکاور حرفه هستید با سلاح های کشنده همه و همه قصد دارند شما را نابود کنند اما شما باید بر آنها غلبه کنید.رگبار خود را به کار اندازید و اگر دوست داشتید از سلاح های انفجاری استفاده کنید آن هم با مهمات بینهایت که یکی از ویژگی های بازی می باشد.بازی کماندو یکی از زیباترین بازی های اچ دی اندروید می باشد که می توانید از سایت یک موبایل دانلود نمایید.
 
بازی آندروید با گرافیک HD - تکاور خط مقدم Frontline Commando v1.0.2 android
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:37 ] [ سید حامد جلالی ]
راهزن شوید در بازی Guns n Glory v1.7.0  که جزو پرفروش ترین بازی های آندروید نیز بوده است.اما شما لازم نیست در سایت یک موبایل پولی بپردازید و می توانید این بازی را بصورت رایگان مانند همیشه دانلود کنید و از آندروید خود لذت ببرید.
در بازی افتخار اسلحه شما در راه هایی که کاروان ها و تجار از آنها عبور میکنند مخفی می شوید و در موقعیت مناسب به آنها حمله می کنید و طلا و جواهرات و پول جمع آوری میکنید.اما این تمام ماجرا نیست و شما باید محموله های مهم را شناسایی کنید و به آنها حمله کنید.با رد کردن مراحل می توانید از پول کسب کرده راهزن ها و اشخاص و جاده های جدیدی را باز کنید تا لذت بازی  دوچندان شود.
در ورژن جدید این بازی فوق العاده ۱۰ نقشه جدید در بیابان های نوادا ، ۱۰ نقشه جدید در سرمای آلاسکا اضافه شده است!  ۴ نوع گانگستر جدیدبا ویژگی های نو و سازگاری با نسخه های جدیدتر اندروید هم دیگر ویژگی های این نسخه به شمار می آید!

بازی آندروید Guns n Glory v1.7.0 افتخار اسلحه

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی روح کرافت Soul Craft THD v0.5.6 فرشتگان و شیاطین در آستانه راز زندگی هستند.پیمان آخرالزمان به در دنیا که در این بازی باید با شیاطین مبارزه نمایید.این بازی برروی گوشی های آندروید قابل نصب می باشد.

دانلود بازی روح کرافت برای آندروید SoulCraft THD v0.5.6

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای یک حفاری تاریخی در عمق زمین آماده باشید . در این بازی شما باید برای کسب شهرت و ثروت راه خود را در غارها و معادن رها شده و متروکه در پیش بگیرید . و درطول مرحل بازی با جمع آوری اجسام قیمتی برای خود امتیاز کسب کنید . Gem Miner 2 دارای گرافیک پر رنگ لعاب HD است و در طول این بازی باید از عهده مدیریت معادن و غارهای بزرگ بر بیایید . بازی دارای چند درجه سختی متفاوت می باشد و در حالت های مختلقی صورت می گیرد که خود بر جذابیت بازی افزوده. شما دوستان عزیز میتوانید Gem Miner 2 را به صورت رایگان از اندرویدها – پایگاه تخصصی اندروید دریافت نمایید.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:35 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Counter Strike Portable 1.35

دانلود بازی فوق العاده جذاب و معروف Counter Strike Portable 1.35 آندروید

Counter Strike Portable 1.35 نام بازی فوق العاده جذاب و معروفی است که قطعا بسیاری از شما دوستان با آن آشنایی دارید و این بار می توانید این بازی زیبا را در گوشی های آندروید خود تجربه کنید که امید است از آن لذت کافی ببرید..

و..


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:34 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار Bob Burnquist's Dreamland 1.0

دانلود بازی بسیار جذاب و هیجانی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 آندروید

اگر بازی های اسکیت برد را دوست دارید حتما بازی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 را تجربه کنید ، این بازی بسیار زیبا که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است در آن باب و اسکیت بوردش در سرزمین جادویی مشغول اسکیت است و شما باید با کنترل آن سکه ها را دریافت و امتیازهای لازم را جمع آوری کنید ، این بازی دارای 600 مرحله بسیار جذاب و هیجانی است و شما هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از سایت پی سی دی دانلود نمایید

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:33 ] [ سید حامد جلالی ]
به نام خدا

 




توضیحات:

- این فریمور بر پایه ی فريمور Nokia C7-00 v111.030.0609 RM-675 - Symbian Belle کوک شده است
- با تشكر از Dr.Willy , [MOHAMAD REZA] , parsiak72
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تغييرات:

- افزايش سرعت گوشي
- تم افكت جديد و زيبا
- افزایش قدرت نگه داری شارژ باطری
- فعال بودن حالت Landscape Screen Saver
- افزايش سرعت اسكرول
- اضافه شدن ویدجت هاي جديد
- اضافه شدن Wallpaperهاي جديد و زيبا
- اضافه شدن رینگتونهاي جديد و زيبا
- زبان فریمور: انگلیسی – فارسی – عربي - اردو
- زبان نوشتاری: انگلیسی – فارسی – عربي - اردو
- حالت ساعت به صورت 24 ساعته و تنظيم روي 10:10 (ساعت صلح جهاني)
- قابلیت ارسال تمامی فایل ها از طریق فایل منیجر اصلی گوشی (sis,sisx,jar,jad,wgz)

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:43 ] [ سید حامد جلالی ]


(( بسم الله الرحمن الرحیم ))


کوک نوکیا E7-00 با بیس
(111.30.609)(RM-626)(Belle)





   




قبل از هر چیزی باید بگم فک کنم این اولین کوک E7-00 هست که روی انجمن قرار میگیره !

این ورژن 0.1 کوک من هست امیدوارم که با پیشنهادات و گزارش های ( در صورت مشاهده ی باگ ) شما دوستان بتونم برای اپدیت های بعدی کوک بهتر و بی نقص تری رو اماده کنم !

و باید بگم که من طبق عادتم هیچ برنامه ای به فریمور اضافه نکردم و هیچ وقت نخواهم کرد
چون به نظر من این یه چیز کاملا سلیقه ای هست !
شاید من از برنامه ای خوشم بیاد و برام کارایی داشته باشه اما برای ** دیگه ...

قبل از هر چیزی جا داره از
haMed #1 و [MOHAMAD REZA] و Peyman132 تشکر کنم !


و باید بگم که من سعی کردم که توی این کوک فقط فایل های Rofs 2,3 رو ادیت کنم
که شما برای دانلود مجبور نباشید فایل های سنگین دانلود کنید !

حجم این کوک نزدیک 27 مگابایت هست !!!!

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:41 ] [ سید حامد جلالی ]
بهترین کوک فیرمور بِلّه n8 به نام N8 Delight Belle v4.0

   

   

   



این یکی از بهترین کوک ها هست برای گوشی n8 من فقط قوانین سایت رو اضافه کردم یعنی دارای تایپ فارسی و ...
تغییر خاصی روی این فرمور نیست برای استفاده از این فرمور باید تمامی فایل هارو دانلود کنید


قابلیت ها و مشخصات اصلی فیرمور :
حجم خالی درایو c : 216
رم بهینه سازی شده
منو بندی تغییر کرده
پیغام نوکیا در استارت اپ حذف شده
فعال سازی اکانت نوکیا در استارت اپ حذف شده
فلدر patches ساخته میشه
می تونید انیمیشن های استارت اپ رو عوض کنید ادرس به صورت زیر هست : C:animations.
انیمیشن خاموش شدن گوشی حذف شده تا سرعت خاموش شدن افزایش پیدا کنه
هک کامل فرمور با install server
برنامه های video editor و photo editor به rofs منتقل شده و پس از هارد ریست از بین نمیره
افزایش سرعت استارت اپ

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:38 ] [ سید حامد جلالی ]

فریمور کوک شده C7 بلل رسمی (RM-675-111.30.609) *توسط Tanha*





با سلام به کاربران عزیز



دوستان و کاربران عزیز حتما به دقت توضیحات رو مطالعه کنید و بعد اقدام به فلش گوشی کنید

تا مشکلی در حین کار براتون پیش نیاد.




تغییرات اعمال شده برروی فایل ها:



- هک گوشی با Install Server
- نصب آخرین ورژن Rom Patcher V3.01 همراه اتواستارت پچ ها.
- قرار گرفتن چندین پچ کاربردی در مسیرEPatche
- قابلیت ذخیره تماسها به صورت نامحدود.
- قابلیت ادامه دانلود فایل ها بعد از ری استارت کردن.
- حذف پیغام های مزاحم جاوا.
- لود آهنگ ها از پوشه های E:Music F:Music E & F:Music Store Downloads
- تغییر مسیر کش از درایو C به درایو E.
- ویبره هنگام وصل و قطع تماس ها.
- تقویم شمسی با مناسبت های آریایی91-1390


توجه: برای فعال کردن تقویم شمسی مسیر زیر را دنبال کنید:

CalendaroptionCalendarsExt calendarshoe calendar=yes

- افزودن زبان فارسی به دیکشنری اصلی گوشی.
- لود نشدن فایل های سیستمی در گالری.
- حذف پیغام ابتداییOvi

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:36 ] [ سید حامد جلالی ]

HeavenHell بازی زیبای HeavenHell v1.2.0 که برای شما در آندروید موبایل تهیه کرده ایم یک بازی پازل است که بر پایه علم فیزیک و دارای مراحل بالا و سخت میباشد که ذهن شما را در گیر خود میکند شما در این بازی با جمع اوری الماس های بازی به تغییر شکل شیطان به فرشته کمک میکنید.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:9 ] [ سید حامد جلالی ]

Run-Like-Hell!-v1

تصور کنید که شما در یک جزیره ناشناخته گیر کرده اید که درآن قبایل محلی شما را برای ناهار شدن هدف قرار داده اند شما چه میکنید دست به فرار از جهنمی که برای شما ایجاد شده است میزنید و در پی فرارتان در بازی از مکان هایی عجیب را مشاهده میکنید که تا کنون ندیده اید. بازی Run Like Hell! v1.0 از سایت آندروید موبایل برای شما بازدید کننده عزیز

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:8 ] [ سید حامد جلالی ]

seal1 بازی سرگرم کننده HungrySeal v1.0.0

گوشی خود را به چپ و راست حرکت دهید تا راحت تر بتوانید ماهی ها را صید کنید. در بازی HungrySeal، شما گرسنه هستید و باید با صید ماهی ها، جان خود را نجات دهید. در هر مرحله، هر تعداد ماهی که بگیرید به همان نسبت امتیاز خواهید گرفت و به مرحله بعد صعود خواهید کرد.

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 13:7 ] [ سید حامد جلالی ]

Turkey-Season امروز در آندروید موبایل قصد معرفی بازی سرگرم کننده Turkey Season v1.1.2 را داریم که نباید بگذارید حتی یک بوقلمون از دستتان فرار کند نسخه جدید بازی Turkey Season که شما به شکار بوقلمون ها میروید با استفاده از اسحله ها و مهماتتان که این اجازه را دارید انها را ارتقا دهید و به بقلمونها امان ندهید .

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ سید حامد جلالی ]

paper1 بازی سرگرم کننده Paper Racing v1.0.7

Paper Racing یک بازی رقابتی برای اندروید می باشد که باعث میشود شما و دوستانتان، سرگرم شوید. در این بازی ، سرعت عمل هرکس بیشتر باشد برنده خواهد شد. هدف شما در این بازی، زودتر تمام کردن دستمال ها می باشد. به طوری که باید با گرفتن و کشیدن مداوم، بازی را با زمان مناسب به پایان برسانید.

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:56 ] [ سید حامد جلالی ]

snake1 بازی سرگرم کننده Snakes Ladders v1.6

به جرات میتوان گفت کمتر کسی در ایران، با بازی مارپله آشنایی ندارد. بازی سرگرم کننده ای که اکثر ما در دوران کودکی با دوستان خود، اوقات فراغت را با بازی مارپله پر میکردیم. اکنون Snakes Ladders این بازی را در اندروید مهیا کرده است. قابلیت بازی ۱، ۲ و چند نفره از ویژگی های Snakes Ladders می باشد.

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:40 ] [ سید حامد جلالی ]

win7_theme_(Androidmobile.com)

تم جدید ویندوز سون . آندروید یک سیستم عامل قوی با قابلیت های بسیار میباشد گه شرکت گوگل همواره میکوشد که سیستم عامل OSI اپل را پشت سر گذاشته و نام خود را درخشان تر کند البته که در چندین نبردی که بین آندروید و OSI صورت گرفت آندروید برد اما هنوز ضعف هایی در این سیستم عامل به چشم میخورد اولین ضعف این سیستم عامل تم میباشد که در ابتدا تم های پیشفرض فقط قابل استفاده بود اما در نسخه های جدید گوگل تصمیم گرفت تم را با پسوند نرم افزار در سایت ها پخش کند . از نظر بیشتر کاربران تم مهم ترین قسمت گوشی میباشد زیرا که هرچه گوشی خوب باشد بعد از مدتی کالا تکراری شده و خسته کنندست . این تم ها درواقع نرم افزار هستند که بر روی فایل های تم پیشفرض جاگزین میشوند . تمی که امروز برای شما آماده کردیم یک تم فوق العاده زیباست و کاملا کاربردی . تم ویندوز سون با تغییر کلی ظاهر گوشی شما شما را از این یک نواختی بیرون می آورد . امیدوارم از این تم فوق العاده لذت ببرید . میتوانید این تم زیبارا از سایت تخصصی آندرود ( آندروید موبایل دات آی آر ) دانلود کنید.

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:38 ] [ سید حامد جلالی ]

tennis1 بازی مهیج World Cup Table Tennis v1.82

World Cup Table Tennis یک بازی پینگ پونگ (یا همان تنیس روی میز) مهیج و کاملا سه بعدی می باشد. این بازی با گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی، و همچنین داشتن  مراحل بی نهایت جذاب و نفس گیر، شما را شگفت زده خواهد کرد. میتوانید ۱۰ تیم از تیم های دنیا را (به جز ایران) برای مسابقه های خود انتخاب کنید.

 

و.....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:37 ] [ سید حامد جلالی ]

gold11 بازی مهیج Mine Gold 2 v1.1.7

در بازی جذاب Mine Gold 2 شما باید با تمرکز و دقت طناب خود را به سمت تکه های طلا و الماس نشانه گرفته، به پایین ببرید و آنها را جمع آوری کنید. شما با جمع کردن طلا و الماس پول بدست می آورید، سپس می توانید خرید کنید و امکانات خود را ارتقا دهید. این بازی جذاب ابتدا در قالب فلش ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد و اکنون این بازی به سیستم عامل بی رقیب آندروید راه یافته است.

 

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:33 ] [ سید حامد جلالی ]

Espier Launcher

یک تجربه متفاوت از اندروید برای گوشی یا تبلت شما، با این برنامه منحصر به فرد اعمال تغییر بر روی پوشه ها folders ، نمابر ها Icons و سوییچ کردن بین برنامه ها و اپلیکیشن ها بسیار راحت تر صورت میپذیرند، ضمن اینکه از قابلیت Gestures (رسم یک الگو بر روی صفحه لمسی با انگشت به منظور انجام عملی خاص وقابل تعریف، مثلا حرکت دادن انگشت به شکل یک دایره میتواند برای سیستم بعنوان فرمان روشن شدن بلوتوث تعریف شده باشد وغیره) و Uninstall کردن نیز پشتیبانی مینماید. در ادامه با ویژگی های این برنامه آشنا و از آندرویدموبایل دریافت کنید

 

ویژگیهای متفاوت اصلی:

  • شبیه سازی محیط گوشی اندرویدی شما به محیط iPhone 4/iPhone 4S
  • پشتیبانی از آیکون های پویا (ایکون هایی که با وقوع یک رخداد جدید در سیستم تغییرشکل پیدا میکنند و رخداد را اعلام مینمایند) مثل ایکون تقویم و SMS
  • ایجاد پوشه (folder) ها و مدیریت انها به همراه قابلیت مخفی نمودن اپلیکیشن های نصب شده و رمز گذاری برای اجرای برنامه های خاص.
  • و....

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:29 ] [ سید حامد جلالی ]

FlashLight HD LED Pro

با استفاده از FlashLight HD LED Pro  که آندرویدموبایل در اختیار شما قرار میدهد می توانید گوشی خود را به چراغ قوه قدرتمندی تبدیل کنید. این برنامه با طراحی ساده و خوب خودش این امکان را به شما میدهد که با لمس کردن یک دکمه، فلش دوربین را روشن کنید و یا صفحه نمایش گوشی خود به یک منبع نور تبدیل کنید( در تمام دستگاهها کار میکند). همچنین برای دسترسی سریع یک ویدجت اضافه شده است. در این ورژن مشکلات قبلی برطرف شده و با اکثر گوشی ها سازگار میباشد.

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:26 ] [ سید حامد جلالی ]

Tiny Flashlight Pro

با استفاده از نرم افزار جدید Tiny Flashlight Pro که آندروید موبایل معرفی میکند LEDدوربین گوشی خود را به عنوان چراغ قوه استفاده کنید. جالبترین برنامه در زمینه تولید نور که شما به راحتی میوانید  انواع چراغ های جالب را روی صفحه نمایش انتخاب کنید. با استفاده از ویجت برنامه میتوانید فلش دوربین گوشی خود را خاموش روشن کنید. اگر دوربین گوشی شما فلش نداشته باشد led flashlight در تنضیمات برنامه غیر فعال خواهد شد. ولی شما هنوز میتوانید از روشنایی صفحه نمایش گوشی استفاده کنید.

 

ویژگیها:

تغییر رنگ های نور صفحه نمایش

 نور خیر کننده آژیر پلیس

شوکر برقی

ایجاد متن نورانی به صورت متن چشمک زدن، پیمایش متن، نمایش متن بصورت اسلاید و…


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:20 ] [ سید حامد جلالی ]

fight1 بازی زیبای Fight Game: Heroes v1.1.0

روزانه هزاران نفر در درگیری های خیابانی کشته می شوند. شما باید دسته گنگستری خودتان را از میان سخت ترین گروه سربازان خیابانی تشکیل بدهید و با کتک زدن تبهکاران پول بدست آورید. در بازی Fight Game : Heroes شما باید سعی کنید زنده بمانید و رشد کنید، در محله های خطرناک باید قبل از اینکه آنها شما را بکشند، تبهکاران خطرناک را از بین ببرید. تبهکارانی که فقط برای پول زندگی میکنند.

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:18 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت