قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 3164
بازدید کل : 179749
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

تا به حال از سرویس نقشه گوگل بر روی تلفن همراه تان استفاده کرده اید؟ اگر از کاربران این سرویس باشید می دانید که نقشه گوگل حتی برای شهرهای ایران هم به خوبی کار می کند و یکی از بهترین ابزارها برای پیدا کردن آدرس و گردش در شهر و به خصوص در هنگام سفر محسوب می شود. ‏

اما یکی از مشکلات این سرویس این است که نقشه را با استفاده از اینترنت بارگزاری می کند. بنابراین هنگامی که در سفر هستید معمولا نیاز است که تلفن شما به اینترنت جی پی آر اس متصل باشد. خیلی اوقات ممکن است در مکانی باشید که اینترنت کار نمی کند یا سرعت آنقدر کند است که نقشه مکان مورد نظرتان لود نمی شود. ‏

تا به حال یک راه حل ابتدایی برای این مشکل این بود که از قبل با اپلیکیشن گوگل مپ به نقشه مکان مورد نظر سر بزنید تا آدرس مورد نظر در حافظه موقت اپلیکیشن ذخیره شود و هنگامی که به آن نقطه می روید به اینترنت نیاز نداشته باشید. اما حالا در نسخه جدید اپلیکیشن نقشه گوگل برای سیستم عامل اندروید، این مشکل با یک ایده عالی حل شده است. ‏با موبفا در ادامه ی مطلب همراه باشید .

http://www.dl2.mobfa.org/summer90/googlemap.jpg

 


ابتدا ‏ نسخه جدید نقشه گوگل مپ ‏ یعنی 5‪.‬7 را از اینجا با حجم  5.1 مگابایت دانلود کنید و  بر روی تلفن اندرویدی تان نصب کنید. سپس در نرم افزار به گزینه Menu بروید More را انتخاب کنید. در آنجا به قسمت Labs بروید و در آن گزینه Download Map را فعال کنید. ‏

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ سید حامد جلالی ]

در اینجا قصد معرفی ابزار تولید برنامه های اندرویدی : Android App Inventor را داریم . این برنامه نیاز به کد نویسی ندارد و شما می توانید با مطالعه ی این آموزش که بصورت طرح یک مثال و پیش رفتن همراه با تصاویر گام به گام می باشد  برنامه های ساده و دلخواه خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید.کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده هست و نیاز به داشتن دانش فنی بالایی ندارد . با موبفا در ادامه ی مطلب همراه باشید.

http://www.dl2.mobfa.org/summer90/AppInventor-Doc-Diagram.jpg

 

(از این به بعد در طول این نوشته، ابزار تولید اپلیکیشن‌های آندروئیدی را به اختصار “اپ اینونتور” می‌نامیم)

اپلیکیشن‌ «تخته صدا» (Soundboards) یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توان از طریق برنامه اپ اینونتور طراحی کرد. به همین دلیل٬ در این نوشته، چگونگی ایجاد یک “تخته صدا” را به شما آموزش خواهیم داد. تخته صدا در واقع اپلیکیشنی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی دکمه‌هایی که در اپلیکیشن تعبیه شده، صداهای مختلفی را تولید نماید.

این مقاله توسط میچ بارتلت از سایت Technipages نوشته شده و پس از ترجمه توسط تیم گویا آی‌تی در اختیار شما همراهان همیشگی مجله قرار گرفته است. میچ در وبسایت ذکر شده، ترفندهای حرفه‌ای مربوط به گوشی‌های هوشمند را آموزش می‌دهد.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:9 ] [ سید حامد جلالی ]

سوپرایز: بعد موفقیت موبفا در زمینه هک سیمبیان که بعد از 8ماه به موفقیت انجامید حالا موبفا دست به کار بزرگتر زده و این بار اندروید رو هم با 2کلیک هک کرد!!! دوستان عزیز برای این کار وقت،زحمت و تلاش زیادی کشیده شده و انجام شده که حالا به این نتیجه رسیده و در موبفا قرار میدم تا دیگر هم وطنان عزیزم هم از این روش استفاده کنید.گوشی هایی که ساپورت میشن در ادامه مطلب وجود دارد (تقریبا 99% گوشی ها ساپورت میشن!)

همونطور که میدونید گوشیها با رامهای جینجربرید به کمک Super One Click مشکل داشتند.

هک (روت) :
۱- گزینه Usb Debug در گوشی فعال باشه و از نصب بودن درایو گوشیتون مطمئن باشید.
۲- شما باید net.Frameworker 2.0 به بالا رو سیستمتون نصب باشه( اکثر نرم افزارها وبازیهای امروزی همراه خودشون ورژن 3.0 یا 3.5 رو نصب میکنند پس احتمالاً تو اکثر سیستمها نصب هست.)
۳- فایل runme.bat رو از داخل پوشه ای که تهش نوشته روت اجرا کنید.
۴- پنجره cmd باز میشه و میخواد برای ادامه یک دکمه رو فشار دهید. یکی از دکمه های کیبرد رو بزنید و منتظر باشید تا کارش رو بکنه( صبر داشته باشید،حدود یک دقیقه طول میکشه)
۵- گوشی ریبوت میشه. اگه برنامه super user نصب بود یعنی که گوشی روت شده وتمام.
خارج از هک (آن روت) :
نکته:آنروت کردن به این روش درصورتی جواب میده که فقط از روش بالا گوشی رو روت کرده باشید. پس خواهشن اگه با روش دیگه ای گوشی رو روت کردید از این روش استفاده نکنید.
تمام مراحل مثل روش روت هست فقط فایل runme_unroot.bat رو از پوشه آنروت اجرا کنید.
در هنگام آنروت کردن Super user سه بار اجازه دسترسی میخواهد که با زدن گزینه Allowed روی صفحه گوشی این اجازه رو بدهید. بعد 30s گوشی ریبوت میشه.

http://dl2.mobfa.org/Autumn-90-mamadstiler/darth-android.jpg

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ سید حامد جلالی ]

 HD Setup Learn1 آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندروید

دوستان عزیز امروز قصد داریم آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندرویدی را به شما آندرویدی های عزیز ارائه کنیم. تیم اندرویدیها بنا به درخواست و پرسش های مکرر شما دوستان، تصمیم به نوشتن این آموزش کرده است. این آموزش در ۲۱ صفحه و همراه با تصاویر با کیفیت و به زبان ساده می باشد. این آموزش فقط متعلق به سایت اندرویدیها می باشد و هیچ گونه کپی برداری از سایت های مختلف در آن انجام نشده است. پس شما دوستان هم در رعایت حفظ حقوق نشر و نویسنده این آموزش بکوشید. دوستان عزیز بعد از این آموزش دیگر به سوالی در مورد نصب بازی های HD پاسخ داده نخواهد شد.

 

 

 

[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:43 ] [ سید حامد جلالی ]

احتمالا ویندوز ۸ مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز ۷ باشد.

ب شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.

ویندوز ۷ مایکرسافت مسلما یکی از مهم ترین نسخه های ویندوز در تاریخ زندگی این سیستم عامل بود. بعد از ارائه ویندوز ویستا، بازار مخالف مایکروسافت شروع به رشد کرد و بسیاری از فروشندگان، به قوانینی برای داون گرید کردن کامپیوتر به ویندوز XP تن دادند. مشتریان هم به اندازه ای که مایکروسافت انتظار داشت، از ویستا استقبال نکردند. به علاوه شرکت ها اصلا ویندوز ویستا را به حساب نمی آوردند. خب همه ی این ها بد است.

با ویندوز ۷، مایکروسافت توانست ویستا را به خوبی تعمیر کند. در واقع این نسخه همان سیستم عاملی است که ویستا باید می بود. و حالا مایکروسافت هم تایید کرده که ویندوز ۷ سریع ترین فروش را در تاریخ ویندوز داشته است. این واضح است که مصرف کنندگان هم از ویندوزی که هم اکنون استفاده می کنند؛ حداقل بیشتر از ایکس پی راضی هستند.

با این حال که ویندوز ۸ فقط در گوشه صحنه، ایستاده است؛ شایعات مایکروسافتی حول محور این سیستم عامل و امکانات آن، می چرخند. اگر چه فعلا اطلاعات کمی از این سیستم عامل در دسترس است؛ اما یک چیز را به طور قطع می توان گفت: این که ۸ از ۷ بهتر خواهد بود. اما چرا؟


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:18 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت