قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 176577
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

camera16 دوربین جالب ProCapture v1.26

ProCapture یک دوربین کاملاً حرفه ای با امکانات کامل برای دستگاه اندرویدی شما است. لرزش گیر، تایمر پیشرفته، زوم ۶x، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته های رایگان، فریم های مختلف، ارسال عکس به شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، سیاه و سفید و…. از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشند.

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ سید حامد جلالی ]

ez1 دوربین جالب EZ Cam Widget v1.08

EZ Cam Widget یک دوربین کاملاً حرفه ای با امکانات کامل برای دستگاه اندرویدی شما است. لرزش گیر، تایمر پیشرفته، زوم ۶x، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته های رایگان، فریم های مختلف، ارسال عکس به شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، سیاه و سفید و…. از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشند.

 

 و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:3 ] [ سید حامد جلالی ]

great1 بازی شگفت انگیز Great Little War Game v1.1.1

Great Little War Game مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. فرماندهی نیروهای خود را به عهده بگیرید و با تاکتیک های جنگی مناسب، بر دشمنان خود پیروز شوید. جنگ های شما در زمین و هوا و داخل آب های آزاد ادامه خواهد داشت. باید با امتیازات به دست آمده برای خود نیروهای جدیدی به خدمت بگیرید و به میدان نبرد بفرستید. نوع انفجار ها، پرتاب موشک ها و مبارزه سربازان پیاده بر جذابیت بازی افزوده است.

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:1 ] [ سید حامد جلالی ]

downlaod1 مدیریت دانلود با Advanced Download Manager Pro v2.0.1

دانلود منیجر قدرتمند Advanced Download Manager Pro  به راحتی سرعت دانلود شمارا دو برابر خواهد کرد. همچنین میتوانید با فعال کردن گزینه ی Maximum Connections per Download سرعت دانلود خود را حتی به سه برابر نیز برسانید. قابلیت هایی مانند Stop و  Resume و گذاشتن در صف دانلود توسط گزینه Queue را دارا میباشد. در مورد دانلود های همزمان هم حداکثر از دریافت سه فایل به صورت همزمان پشتیبانی میکند.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:0 ] [ سید حامد جلالی ]

street1 بازی مهیج StreetDrag 3D v1.0

اگر به بازی های هیجان انگیز و مسابقه ای و البته سه بعدی علاقه دارید پس بازی زیبا و فوق العاده StreetDrag 3D را پیشنهاد می کنیم. در این بازی زیبا و فوق العاده که شامل مدلهای  مختلف ماشین های مسابقه ای و مراحل مهیج است، می تواند یکی از سرگرمی های همیشگی شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های شاخص این بازی فوق العاده افکت های صوتی جذاب می باشد که شما را به فضای بازی نزدیک می کند.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ سید حامد جلالی ]

seal1 بازی سرگرم کننده HungrySeal v1.0.0

گوشی خود را به چپ و راست حرکت دهید تا راحت تر بتوانید ماهی ها را صید کنید. در بازی HungrySeal، شما گرسنه هستید و باید با صید ماهی ها، جان خود را نجات دهید. در هر مرحله، هر تعداد ماهی که بگیرید به همان نسبت امتیاز خواهید گرفت و به مرحله بعد صعود خواهید کرد.

 

 و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

sprinke1 بازی جذاب Sprinkle v1.7.1

Sprinkle نام یکی از سرگرم کننده ترین و با کیفیت ترین بازی های اندروید می باشد. در این بازی باید تمام عوامل محیطی دست به دست هم دهند تا قطره های آب بتوانند خود را به آتش رسانده و آن را خاموش کنند. البته این عوامل محیطی، به فرمان شما خواهند بود. پس باید موانع و اجسام و همچنین زاویه پرتاب آب را طوری تعیین کنید که آب به روی آتش ریخته شود و آن را خاموش کند.

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

water1 بازی مهیج WaterBall v1.01

WaterBall نام یکی از جدیدترین بازی های سبک شوتینگ (تیراندازی) برای اندروید می باشد. شما در این بازی باید با استفاده از فشار و قدرت آب، توپ های آهنی و پلاستیکی را از باغ دور نگه دارید. گل های داخل این باغ، بسیار ظریف و حساس هستند و با یک برخورد کوچک، به کلی نابود میشوند. پس خیلی مراقب باشید.

 

 

و....

ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

sparky1 بازی زیبای Sparky Vs Glutters v1.2

Sparky Vs Glutters، یک بازی زیبا و سرگرم کننده و جزء بازی های تمرکزی می باشد. Sparky شخصیت اصلی بازی است که حافظه خود را از دست داده و نمیداند اسمش چیست. باید به Sparky کمک کنید تا مرحله به مرحله، خاطراتش را بازیابی کند. Sparky Vs Glutters بیش از ۳۰۰ مرحله و ۱۲ بک گراند جذاب دارد.

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:55 ] [ سید حامد جلالی ]

titan1 بازی زیبای Titan Turret v1.7.02

اگر از سلاح های زمینی و تفنگ ها خسته شده اید پس بازی Titan Turret را امتحان کنید. تنها سلاح شما یک ضد هوایی قدرتمند خواهد بود. اسلحه ای که به محض شلیک شدن، هر چیزی را که بر سر راهش باشد در آسمان نابود میکند. در مراحل بازی Titan Turret، باید سعی کنید با نشانه گیری دقیق، دشمنان خود را با بمب قدرتمند خود نابود کنید.

 

 

و..

ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ سید حامد جلالی ]

dead1 بازی اکشن و ماجرایی Dead on Arrival v1.5

دو روز پیش در پارک ملی، یک بمب بسیار بزرگ و مخرب منفجر شد. مردم بیگناه زیادی کشته شدند و زخمی ها به بیمارستان منتقل شدند. بعد از پاکسازی محل، تحقیقات پیرامون موضوع شروع شد. وظیفه کشف این جنایت به عهده گروه ضربت افتاد که در بسیاری از ماموریت های مشکل، با موفقت به پایان رسانده بود. اما شخصی که هویت او نامعلوم است سعی دارد تا در کار گروه ضربت اختلال ایجاد کند …. با دانلود این بازی زیبا، همراه با گروه ضربت به کشف حقیقت ها بپیوندید و با خلافکاران و عاملان این جنایت بزرگ مبارزه کنید.

 

 و..


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ سید حامد جلالی ]

ice1 بازی زیبای Ice Runner v1.04

حتما سری انیمیشن های زیبای عصر یخبندان را دیده اید. یکی از موضوعات فرعی در این انیمیشن ها، داستان سنجاب بازیگوش و بلوط جادویی اوست. بلوطی که به هر نحو از دست این سنجاب فرار میکند. حالا باید در بازی Ice Runner همراه با این سنجاب بد اقبال، بدوید تا بالاخره در پایان، شاید به بلوط دست پیدا کردید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:51 ] [ سید حامد جلالی ]

racing1 بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ سید حامد جلالی ]

photo1 شوخی با عکس ها در Photo Warp v1.4.1

توسط نرم افزار Photo Warp می توانید خود را لاغرتر یا چاق تر کنید. قسمت های خاصی از بدنتان را کش دهید و عکس های بامزه و خنده داری را خلق کنید. تعداد بسیار زیادی افکت خنده دار در این برنامه جالب وجود دارد. ابزار کشش عکس تمامی پیکسل های اطراف ناحیه انتخاب را جا به جا می کند، قلم موی منحصر به فرد آن برای بازسازی حالت های چهره کاربرد دارد و  شما به صورت لحظه ای می توانید تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید.

 

 

و...

ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:46 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود تم Theme Windows 7

دانلود تم فوق العاده زیبا و جذاب Theme Windows 7 آندروید

Theme Windows 7 نام تم جدید و فوق العاده زیبایی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این تم محیط زیبای ویندوز محبوب 7 را به گوشی شما هدیه می دهد و شما می توانید آن را هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید


 

و....

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:42 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی سیمبیان 3

دانلود مجموعه 33 بازی خارق العاده و کمیاب HD برای گوشی های نوکیا سیمبیان 3

امروز با مجموعه 33 بازی خارق العاده و کمیاب HD برای گوشی های نوکیا سیستم عامل Symbian ^ 3 در خدمت شما دوسنان عزیز هستیم ، این مجموعه شامل زیباترین و بهترین بازی های این سیستم عامل می باشد که تا تاریخ Aguest 2011 منتشر شده و به صورت دانلود لینک های جداگانه قرار داده شده است ، تیم پی سی دی امیدوار است از این مجموعه بازی فوق العاده زیبا لذت ببرید

لیست بازی ها به شرح زیر است :

  1. Action Bowling
  2. Angry Birds
  3. Asphalt 4 HD
  4. Asphalt 5
  5. Asphalt 6 Adrenaline
  6. Assassins Creed Altairs Chronicles
  7. Burning Tires 3D
  8. Dungeon Hunter 2 HD Retail by trews
  9. Eternal Legacy
  10. Galaxy on Fire

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت